vineri, 20 mai 2011

Adrian Tutu si Cosmin Agache canta la Dansez pentru tine din 20 mai

Adrian Tutu si Cosmin Agache vor intra vineri, 20 mai, pe ringul emisiunii Dansez pentru Tine.Adrian Tutu, castigatorul show-ului Romanii au Talent, va interpreta o piesa compusa special pentru Dansez pentru Tine. Alaturi de Adrian vine si beatboxerul Cosmin Agache, cei doi pregatind o colaborare surpriza pentru telespectatori.


“Am lucrat la aceasta piesa impreuna cu Cosmin si cu Edi Stancu. Impreuna cu echipa emisiunii, am hotarat sa cream aceasta jucarie muzicala pe care baletul lui Edi Stancu sa poata prezenta mai multe stiluri de dans din cultura Hip-Hop. Ideea de a aparea din nou in fata publicului, a celor care mi-au fost alaturi, ma bucura foarte tare. Sper ca ceea ce vom face noi pe scena sa va placa si sa va binedispuna”, a declarat Adrian Tutu.
“Cred ca sunt un copil foarte norocos pentru ca am ajuns pana aici. Am lucrat foarte bine impreuna cu Adi si sper ca celor de acasa sa le placa ceea ce le-am pregatit noi”, a povestit Cosmin Agache. 

Sursa: mondonews.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu